Handelsbetingelser
Generelt
- Arbejdsopgaver samt pris er specificeret i et tilbud som tilsendes kunden pr. mail inden arbejdet påbegyndes.
- Ordren er endeligt accepteret når kunden svarer “OK” til det fremsendte tilbud.
Kunden accepterer at der ikke er fortrydelsesret så snart arbejdet er påbegyndt.
- Efter endt arbejde har kunden ret til én retterunde. Ændringer udover retterunden følger vores timepris medmindre andet er aftalt.
- Efter endt arbejde har kunden 1 måned til at udpege eventuelle fejl og mangler. Hvis det vurderes at der er tale om en fejl eller mangel, vil dette udbedres uden beregning.
Varighed af aftaler
- Varigheden af hver aftale defineres i det enkelte tilbud.
- Efterfølgende supportaftaler følger ikke med i tilbud og kræver en ny aftale eller løst arbejde med ovenstående timepris.
- Kunden kan efter aftale tilføje ydelser til opgaven. Disse vil blive medregnet i faktureringen.
Betaling
- Medmindre andet er oplyst fremgår alle ydelser i danske kroner og ex moms.
- Medmindre andet er aftalt, betales opgaven over to rater. 50% af opgavens pris betales af Køber ved accept af tilbud. De resterende 50% betales af Køber når opgaven er færdig og overleveret.
- alle fakturaer har 8 dages betalingsfrist.
- Produkter og ydelser overleveres når betaling er modtaget.
- Ved manglende betaling efter forfaldsdagen pålægges der 2% renter fra forfaldsdagen i henhold til lov om renter ved sen indbetaling. Herudover tillægges der et rykkergebyr på 100 kr. pr. rykker.