Handelsbetingelser

Generelt

  • Arbejdsopgaver samt pris er specificeret i et tilbud som tilsendes kunden pr. mail inden arbejdet påbegyndes. 
  • Ordren er endeligt accepteret når kunden svarer “OK” til det fremsendte tilbud. 
  • Kunden accepterer at der ikke er fortrydelsesret så snart arbejdet er påbegyndt.

  • Efter endt arbejde har kunden ret til én retterunde. Ændringer udover retterunden følger vores timepris medmindre andet er aftalt.
  • Efter endt arbejde har kunden 1 måned til at udpege eventuelle fejl og mangler. Hvis det vurderes at der er tale om en fejl eller mangel, vil dette udbedres uden beregning.

Varighed af aftaler

  • Varigheden af hver aftale defineres i det enkelte tilbud.
  • Efterfølgende supportaftaler følger ikke med i tilbud og kræver en ny aftale eller løst arbejde med ovenstående timepris.
  • Kunden kan efter aftale tilføje ydelser til opgaven. Disse vil blive medregnet i faktureringen.

Betaling

  • Medmindre andet er oplyst fremgår alle ydelser i danske kroner og ex moms.
  • Medmindre andet er aftalt, betales opgaven over to rater. 50% af opgavens pris betales af Køber ved accept af tilbud. De resterende 50% betales af Køber når opgaven er færdig og overleveret.
  • alle fakturaer har 8 dages betalingsfrist.
  • Produkter og ydelser overleveres når betaling er modtaget.
  • Ved manglende betaling efter forfaldsdagen pålægges der 2% renter fra forfaldsdagen i henhold til lov om renter ved sen indbetaling. Herudover tillægges der et rykkergebyr på 100 kr. pr. rykker.

Klar til en snak?

Giv os et kald eller send os en mail. Så tager vi en uforpligtende samtale omkring dit projekt.

Cookies

Vi anvender cookies til at forbedre vores hjemmeside, se Cookiepolitik